Els resultats de cerca

Comunitats de Propietaris

ADMINISTRACIÓ COMUNITATS DE PROPIETARIS

– Propietat Horitzontal –

Finques Montané és una empresa pionera en la gestió d’immobles horitzontals, amb més de 75 anys d’experiència en el sector, que ofereix un servei especialitzat capaç d’atendre les particularitats dels diferents tipus de comunitat, des de finques en règim de propietat horitzontal, comunitats en règim de construcció, polígons industrials i promocions d’obra nova.

El departament d’Administració de Comunitats compta amb un equip de professionals que basen la seva tasca en un control econòmic i administratiu rigorós del pressupost i una gestió eficaç de les incidències.
La gestió de la comunitat, que es basa en la confiança i el respecte, amb un tracte seriós, responsable i amb total transparència, inclou serveis com:

  • Legalització del llibre d’actes i constitució de la comunitat de propietaris.
  • Convocatòria i assistència a les reunions.
  • Redacció i enviament de les actes.
  • Execució dels acords presos en Junta, tant ordinària com extraordinària.
  • Elaboració del pressupost amb la previsió de les despeses anuals i emissió dels rebuts corresponents.
  • Control i pagament dels subministres i resta de despeses de la comunitat.
  • Gestió i conservació de la finca contactant amb diferents industrials perquè solucionin els problemes urgents i sol·licitant els pressupostos que siguin necessaris.
  • Vetlla perquè tots els propietaris compleixin les obligacions, assessorant-los i informant-los en cada cas.
  • Seguiment i control dels impagats.
  • Custòdia de la documentació de la comunitat.
  • Assessorament i tràmit de les subvencions a que es pugui acollir la comunitat.
Àmbit d’actuació:
  • Edificis residencials: A FINQUES MONTANÉ disposem d’un ampli equip d’administradors, que compte, alhora, amb administratius i comptables. El servei d’administració de comunitats portarà a terme un control econòmic precís dels pressupostos de la comunitat de veïns, vetllarà pel manteniment de la finca i assessorarà als propietaris a nivell administratiu, fiscal i jurídic.
  • Comunitats d’aparcaments i trasters: A FINQUES MONTANÉ administrem comunitats d’aparcaments o aparcaments amb trasters.
  • Naus industrials, naus logístiques, locals i oficines: en funció de les peculiaritats concretes de cada polígon industrial o complex d’oficines, a FINQUES MONTANÉ portarem a terme la gestió econòmica, administrativa, fiscal i jurídica d’espais comuns, tals com zones rodades, aparcaments o zones enjardinades, entre d’altres.
  • Promocions d’obra nova: A FINQUES MONTANÉ gestionem la constitució de comunitats de propietaris en promocions d’obra nova o en comunitats en les que s’ha produït una rehabilitació integral de l’edifici, sol·licitant un NIF a Hisenda i constituint el llibre d’actes.
  • Mancomunitats: A FINQUES MONTANÉ disposem d’un equip de professionals experts en l’administració de mancomunitats, a les que oferim una atenció especial en el compliment de la normativa i la legislació vigent, així com atenció en la gestió de cobraments i pagaments, seguiment anual del pressupost i manteniment de les finques i les zones comunes, entre d’altres.

DEMANI’NS PRESSUPOST

Poden posar-se en contacte amb nosaltres a través del telèfon 93 811 52 11, dirigint-se a les oficines de la Plaça de la Vila, 3 de Vilanova i la Geltrú o enviant un mail a finques@finquesmontane.cat

He llegit i accepto els termes i condicions

Comparar llistats